Dbamy o wasze bezpieczeństwo



Drodzy Klienci Banku Spółdzielczego w Nowym Tomyślu

W trosce o zdrowie zarówno Państwa, jak i naszych pracowników, podjęliśmy w ostatnich tygodniach wiele działań służących ograniczeniu skutków pandemii koronawirusa. Dotyczą one zasad utrzymania relacji z naszymi Klientami, sposobu organizacji pracy i ochrony przed zakażeniami.


Począwszy od pierwszych dni marca 2020 roku, Zarząd Banku Spółdzielczego w Nowym Tomyślu brał pod uwagę wszystkie zalecenia administracji państwowej związane z działalnością w sferze publicznej. Dotyczy to w szczególności ograniczenia przemieszczania się i podróży służbowych, zasad pracy zdalnej, organizowania zgromadzeń, spotkań i konferencji, a także bezpieczeństwa pracowników i organizacji pracy Banku.


Zgodnie z przygotowanymi wcześniej planami działań w sytuacjach krytycznych podjęliśmy następujące decyzje:


- Przenieśliśmy na inne terminy wszelkie spotkania biznesowe, konferencje, prezentacje


- Przekazaliśmy pracownikom poradnik dotyczący sposobów zachowania się w czasie pandemii


- Poinformowaliśmy pracowników o konieczności odbycia 14-dniowej kwarantanny w przypadku powrotów z zagranicznych urlopów, prosząc, by takie działania zostały podejmowane także w odniesieniu do ich rodzin


- pracownicy Banku są wyposażeni w środki ochrony osobistej - rękawiczki, płyny dezynfekcyjne


- W naszych placówkach i oddziałach stosujemy możliwie najlepsze środki do dezynfekcji.


- Zwiększyliśmy częstotliwość dezynfekcji miejsc, z którymi kontakt bezpośredni mają nasi Klienci. Te działania obejmują również bankomaty


- W punktach kasowych zamontowane zostały specjalne osłony, gwarantujące bezpieczeństwo w kontaktach pracowników z Klientami


- Wprowadziliśmy zasadę, że w jednym czasie w placówce Banku może przebywać maksimum jedna osoba


- Prosimy o przestrzeganie zasady utrzymania co najmniej 2 metrów odstępu pomiędzy Klientami znajdującymi się wewnątrz, jak i na zewnątrz Banku


- Poinformowaliśmy Klientów o możliwych próbach oszustwa. Ta wyjątkowa sytuacja, w której wszyscy się znaleźliśmy, stała się okazją dla przestępców, którzy próbują wyłudzić pieniądze. Prosimy zachować szczególną ostrożność!



Jednocześnie zachęcamy wszystkich Klientów naszego Banku do kontaktów drogą elektroniczną lub telefoniczną.
Najprostszy kontakt:
e-mail bs-nowytomysl@banki.softnet.com.pl
tel. 61 442 17 50


Zapraszamy serdecznie do korzystania z bankowości elektronicznej i mobilnej. Udostępniamy Państwu bardzo wygodne formy płatności smartfonem, zegarkiem i kartą płatniczą z funkcją płatności zbliżeniowych w każdej placówce usługowo-handlowej.


Prosimy o zwracanie szczególnej uwagi na pojawiające się w mediach społecznościowych fałszywe informacje. Jedynym, pewnym źródłem informacji o ewentualnych zmianach zasad obsługi Klientów jest strona internetowa banku: www.bsnowytomysl.pl








CENTRALA:
Ul. Marszał‚ka Piłsudskiego 2,
64-300 Nowy Tomyśl
bs-nowytomysl@banki.softnet.com.pl
telefon 61 44 21 753
fax 61 44 21 751


ODDZIAŁ LWÓWEK
Ul. Wittmanna 19,
64-310 Lwówek
telefon 61 44 14 081
fax 61 44 14 083


PUNKT KASOWY MIEDZICHOWO
Ul. Poznańska 35,
64-361 Miedzichowo
telefon i fax 61 44 21 785


PUNKT KASOWY BOLEWICE
Ul. Szkolna 4,
64-305 Bolewice
telefon i fax 61 44 21 787


PUNKT KASOWY
przy STAROSTWIE POWIATOWYM

w Nowym Tomyślu
Ul. Poznańska 29,
64-300 Nowy Tomyśl
telefon: 61 44 28 604


PUNKT KASOWY
na Osiedlu Stefana Batorego

w Nowym Tomyślu
Os. St. Batorego 52D,
64-300 Nowy Tomyśl
telefon i fax 61 44 22 329




Najnowsze Oferty


Wersja do druku