Używamy cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi. Więcej informacji

Akceptuję
Akceptuję
linkedin googlep phone mail hours where twit fb download alert login idea3 idea4 sgbikonkaglowna2 sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom arrow-light-bottom arrow-light-right close search

Komunikat - Prace serwisowe - Spółdzielcza Grupa Bankowa

Komunikat – Prace serwisowe

 

KOMUNIKAT

   

Szanowni Klienci, w dniach 28.02.2025 r. od godz. 15:00 do 03.03.2025 r. do godz. 11:00

wystąpi PRZERWA W DOSTĘPNOŚCI USŁUG

 

DOTYCZCZASOWY SYSTEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ będzie funkcjonował w pełnym zakresie do dnia 28.02.2025 r.   do godz. 15:00. Przelewy złożone w dotychczasowym systemie z przyszłą datą, tj. z datą realizacji po dniu 28.02.2025 r. oraz złożone zlecenia stałe zostaną automatycznie przeniesione do NOWEGO SYSTEMU BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.

 

W okresie przejściowym, tj. od 28.02.2025 r. od godz. 15:00 do 03.03.2025 r. do godz. 11:00 nastąpi przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej, mobilnej, usługi BLIK oraz przelewów na telefon. Karty płatnicze będą funkcjonowały w trybie offline, co oznacza, że transakcje kartami będzie można realizować do wysokości salda na

rachunku wg stanu na dzień 28.02.2025 r.

 

Od dnia 03 marca skorzystacie Państwo z nowej bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES. Więcej informacji w zakładce Nowa bankowość SGB24/SGB24 BIZNES na www.bsnowytomysl.pl Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.

 

Przepraszamy za utrudnienia.