KOMUNIKAT
Szanowni Klienci, w dniach 28.02.2025 r. od godz. 15:00 do 03.03.2025 r. do godz. 11:00
wystąpi PRZERWA W DOSTĘPNOŚCI USŁUG
DOTYCZCZASOWY SYSTEM BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ będzie funkcjonował w pełnym zakresie do dnia 28.02.2025 r. do godz. 15:00. Przelewy złożone w dotychczasowym systemie z przyszłą datą, tj. z datą realizacji po dniu 28.02.2025 r. oraz złożone zlecenia stałe zostaną automatycznie przeniesione do NOWEGO SYSTEMU BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.
W okresie przejściowym, tj. od 28.02.2025 r. od godz. 15:00 do 03.03.2025 r. do godz. 11:00 nastąpi przerwa w dostępie do bankowości elektronicznej, mobilnej, usługi BLIK oraz przelewów na telefon. Karty płatnicze będą funkcjonowały w trybie offline, co oznacza, że transakcje kartami będzie można realizować do wysokości salda na
rachunku wg stanu na dzień 28.02.2025 r.
Od dnia 03 marca skorzystacie Państwo z nowej bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES. Więcej informacji w zakładce Nowa bankowość SGB24/SGB24 BIZNES na www.bsnowytomysl.pl Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.
Przepraszamy za utrudnienia.