





okresie XII 2004-XII 2017
Karty kredytowe Visa, MasterCard - dla osób fizycznych
Karta kredytowa jest międzynarodową kartą uprawniającą Posiadacza do dokonywania
transakcji w kraju i za granicą:
- z fizycznym użyciem karty:
- płatności za towary i usługi w formie bezgotówkowej w punktach handlowych i usługowych akceptujących karty
- wypłaty gotówki w kasach banków i bankomatach oznaczonych logo znajduącym się na karcie
- bez fizycznego przedstawiania karty, które wymagają podania prawidłowego numeru
karty, daty ważności oraz trzech ostatnich cyfr widocznych na pasku do podpisu
- operacje zapłaty kartą za zamówione telefonicznie lub korespondencyjnie towary
- operacje zapłaty za zakupiony towar za pośrednictwem Internetu.
Karta kredytowa wydawana jest na okres 4 lat. |
Rozliczenia transakcji dokonanych przy użyciu karty kredytowej:
W przypadku karty kredytowej występuje cykl rozliczeniowy czyli miesięczny okres po upływie którego naliczane są odsetki:
- dla transakcji gotówkowych - od dnia dokonania transakcji do dnia poprzedzającego spłatę wykorzystanego kredytu
- dla transakcji bezgotówkowych - od dnia dokonania transakcji do dnia poprzedzającego dzień spłaty wykorzystanego kredytu, w przypadku całkowitej spłaty zadłużenia w terminie spłaty bank nie nalicza odsetek od transakcji bezgotówkowych
Posiadacz karty ustala z pracownikiem banku dzień rozliczeniowy dla karty, który może przypadać na 1,7,14 lub 21 dzień miesiąca. Po tym dniu generowane jest zestawienie transakcji, które wysyłane jest na adres korespondencyjny Posiadacza karty. Zestawienie transakcji zawiera minimalną kwotą do zapłaty, dzień spłaty minimalnej kwoty oraz numer rachunku, na który należy dokonać spłaty zadłużenia. |
Reklamacje:
W przypadku wystąpienia niezgodności w obciążeniu rachunku np. ujęcie nieprawidłowych operacji, błędu lub innych niezgodności Posiadacz rachunku powinien:
- zgłosić pisemną reklamację w Banku, który wydał kartą w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zestawienia operacji lub wyciągu z rachunku, do reklamacji zalecane jest zaąłczenie kopii dowodów sprzedaży, zwrotów z terminali POS, bankomatów, kopii rachunków z imprintera itp.
- reklamacje rozstrzygane są w terminach określonych przez organizacje płatnicze
- w przypadku zasadności zgłoszonej reklamacji, Bank uznaje rachunek w dniu uznania reklamacji.
CENTRALA: Ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-300 Nowy Tomyśl bs-nowytomysl@banki.softnet.com.pl telefon 61 44 21 753 fax 61 44 21 751 | ODDZIAŁ LWÓWEK Ul. Wittmanna 19, 64-310 Lwówek telefon 61 44 14 081 fax 61 44 14 083 | PUNKT KASOWY MIEDZICHOWO Ul. Poznańska 35, 64-361 Miedzichowo telefon i fax 61 44 21 785 |
PUNKT KASOWY BOLEWICE Ul. Nowa 1, 64-305 Bolewice telefon i fax 61 44 21 787 | PUNKT KASOWY przy STAROSTWIE POWIATOWYM w Nowym Tomyślu Ul. Poznańska 29, 64-300 Nowy Tomyśl telefon: 61 44 28 604 | PUNKT KASOWY na Osiedlu Stefana Batorego w Nowym Tomyślu Os. St. Batorego 52D, 64-300 Nowy Tomyśl telefon i fax 61 44 22 329 |

Szczegółowe informacje...

Szczegółowe informacje...






Stopy procentowe NBP | |
2022-09-08 | |
Stopa referencyjna | 6,75 |
Stopa lombardowa | 7,25 |
Stopa depozytowa | 6,25 |
Redyskonta weksli | 6,80 |
Dyskonta weksli | 6,85 |