




Sytuacja Finansowa Banku Spółdzielczego w Nowym Tomyślu w
okresie XII 2004-XII 2017
Firmy / Karty Płatnicze
KARTY PŁATNICZE




BS dla podmiotów gospodarczych oferuje kartę debetową: Visa Business Electron.
Umożliwia ona dokonywanie płatności bezgotówkowych w ramach limitu dziennego 5.000,00 zł oraz wypłat z bankomatów w kraju i zagranicą w ramach limitu dziennego 2.500,00 zł , jednak nie przekraczających salda na rachunku.

PIN - osobisty numer identyfikacyjny:
- jest przedstawionym za pomocą cyfr ":elektronicznym podpisem" Posiadacza rachunku- przyznawany jest do każdej karty, umożliwia wypłaty gotówki oraz dokonywanie transakcji
bezgotówkowych ( w punktach, w których wykorzystywana jest weryfikacja PIN-u)
- drukowany jest w specjalnie przygotowanej "bezpiecznej" kopercie
- proces przyznania PIN przebiega w sposób, który uniemożliwia kontrolę poznania tego numeru
- numer jest określony jednokrotnie przez specjalny system komputerowy, nie jest przechowywany w żadnej formie nie jest on także zapisywany na karcie płatniczej
- w bankomatach GBS dostępna jest usługa zmiany numeru PIN
- nikomu nie należy udostępniać numeru PIN
- jeżli Posiadacz karty podejrzewa, że ktokolwiek wszedł w posiadanie numeru PIN powinien natychmiast go zmienić lub zastrzec kartę

- za pomocą wszystkich kart wydawanych w BS można dokonywać płatności na całym świecie w sklepach i lokalach usługowych, które akceptują te karty (oznaczone emblematem z takim znakiem, jaki umieszczony jest na karcie)

Za pomocą karty można przez 24 godziny na dobę dokonywać wypłat gotówki z bankomatów na całym świecie (jeżeli na bankomacie znajduje się? logo takie, jak na awersie karty oznacza to, że urządzenie obsługuje daną kartę)

W przypadku wystąpienia niezgodności w obciążeniu rachunku np. ujęcie nieprawidłowych operacji, błędu lub innych niezgodności Posiadacz rachunku powinien:
- zgłosić pisemną reklamację w Banku, który wydał kartę w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zestawienia operacji lub wyciągu z rachunku do reklamacji zalecane jest załączenie kopii dowodów sprzedaży, zwrotów z terminali POS, bankomatów, kopii rachunków z imprintera itp.
- reklamacje rozstrzygane są w terminach określonych przez organizacje płatnicze (Visa)
- w przypadku zasadności zgłoszonej reklamacji, Bank uznaje rachunek w dniu uznania reklamacji

CENTRALA: Ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-300 Nowy Tomyśl bs-nowytomysl@banki.softnet.com.pl telefon 61 44 21 753 fax 61 44 21 751 | ODDZIAŁ LWÓWEK Ul. Wittmanna 19, 64-310 Lwówek telefon 61 44 14 081 fax 61 44 14 083 | PUNKT KASOWY MIEDZICHOWO Ul. Poznańska 35, 64-361 Miedzichowo telefon i fax 61 44 21 785 |
PUNKT KASOWY BOLEWICE Ul. Szkolna 4, 64-305 Bolewice telefon i fax 61 44 21 787 | PUNKT KASOWY przy STAROSTWIE POWIATOWYM w Nowym Tomyślu Ul. Poznańska 29, 64-300 Nowy Tomyśl telefon: 61 44 28 604 | PUNKT KASOWY na Osiedlu Stefana Batorego w Nowym Tomyślu Os. St. Batorego 52D, 64-300 Nowy Tomyśl telefon i fax 61 44 22 329 |
Najnowsze Oferty

Szczegółowe informacje...

Szczegółowe informacje...






Stopy procentowe NBP | |
2022-09-08 | |
Stopa referencyjna | 6,75 |
Stopa lombardowa | 7,25 |
Stopa depozytowa | 6,25 |
Redyskonta weksli | 6,80 |
Dyskonta weksli | 6,85 |