Aktualności




Kredyt Płynnościowy

Rolniku, u nas możesz złożyć wniosek o kredyt płynnościowy 2% z dopłatą ARiMR,
bez wkładu własnego. Okres stosowania dopłat aż do 60 miesięcy!


Maksymalne kwoty kredytu:
100 000 zł ? gdy prowadzisz gospodarstwo nie większe niż 50 ha
200 000 zł ? gdy prowadzisz gospodarstwo powyżej 50 ha i nie większe niż 100 ha
400 000 zł ? gdy prowadzisz gospodarstwo powyżej 100 ha
Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z naszymi doradcami!





"Okresowo stała stopa procentowa dla kredytów zabezpieczonych hipotecznie''

Czy wiesz, że możesz zmienić oprocentowanie kredytu zabezpieczonego hipotecznie ze zmiennej stopy procentowej na okresowo stałą stopę procentową? Będzie ona obowiązywała przez 5 lat. Przez 60 miesięcy od zawarcia aneksu nie zmieni się wysokość raty i oprocentowanie. Obowiązywał Cię będzie jeden stały harmonogram spłaty.


kliknij by uzyskać więcej informacji



Ustawowe "wakacje kredytowe"

Czy wiesz, że od dnia 29 lipca 2022 r. możesz zawiesić spłatę rat kredytu hipotecznego i skorzystać z tzw. ustawowych "wakacji kredytowych" ?


kliknij by uzyskać więcej informacji


Kredyt Płynnościowy 2% dla rolników



- na utrzymanie płynności finansowej przez producentów rolnych - symbol UP


Kredyt Płynnościowy 2% już w ofercie! Kredyt przeznaczony na bieżące finansowanie produkcji rolnej w celu poprawy płynności finansowej, w związku z ograniczeniami na rynku rolnym spowodowanymi agresją Rosji wobec Ukrainy.


Nowe warunki stworzone zostały z myślą o producentach rolnych zagrożonych utratą płynności finansowej w 2023 roku i dotyczą kredytu płynnościowego z oprocentowaniem 2% w skali roku płatnym przez Kredytobiorcę. Udzielane są w wysokości uzależnionej od wielkości gospodarstwa:

do 50 ha - 100 tys. zł
50 - 100 ha - 200 tys. zł
100 - 300 ha - 400 tys. zł.

Nie jest wymagany wkład własny. Okres karencji w spłacie kredytu, który liczy się od dnia zawarcia umowy kredytu do dnia spłaty pierwszej raty kapitału określonej w umowie kredytu, nie może przekroczyć 2 lat. Pomoc w formie dopłat do oprocentowania kredytu może być stosowana w okresie kredytowania, ale przez okres nie dłuższy niż:

36 miesięcy - w przypadku kredytów do 100 000 zł
48 miesięcy - w przypadku kredytów do 200 000 zł
60 miesięcy - w przypadku kredytów do 400 000 zł.


Kredyt może zostać udzielony na uregulowanie zobowiązań finansowych związanych z prowadzeniem działalności rolniczej w gospodarstwie rolnym, oraz ponoszenie przez producentów rolnych bieżących nakładów przyczyniających się do utrzymania płynności finansowej poprzez zakup m.in.:


- kwalifikowanego materiału siewnego i szkółkarskiego,
- nawozów mineralnych, środków ochrony roślin, pasz treściwych i koncentratów paszowych zwierząt gospodarskich,
- paliwa na cele rolnicze,
- inwentarza żywego, zaliczanego zgodnie z przepisami ustawy o rachunkowości do środków obrotowych,
- matek pszczelich użytkowych i reprodukcyjnych,
- materiałów opałowych do ogrzewana szklarni i tuneli,
- pasz objętościowych.


Kredyt nie może zostać udzielony na spłatę kredytów przeznaczonych na zakup środków trwałych nabywanych w ramach realizacji inwestycji finansowanych ze środków PROW 2007-2013 lub stanowiących koszty kwalifikowane w ramach działań PROW 2014-2020.


Najważniejsze korzyści:

- oprocentowanie 2% dzięki dopłatom do odsetek z ARiMR,
- prowizja tylko 0,5% od kwoty udzielonego kredytu,
- brak rozliczania wydatkowania,
- udzielany tylko do dnia 31.12.2023 r.

Złóż wniosek kredytowy już dziś!

Realizacja kredytu nastąpi w momencie uruchomienia limitów dopłat przez ARiMR.


Nie czekaj. Dowiedz się więcej!

ZAPRASZAMY DO SKORZYSTANIA Z OFERTY ORAZ KONTAKTU Z NASZYM BANKIEM

Fundusz Wsparcia Kredytobiorców

Masz kredyt hipoteczny w Banku Spółdzielczym w nowym Tomyślu, zaciągnięty w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych? Jesteś w trudnej sytuacji finansowej? Możesz złożyć wniosek o pomoc z Funduszu Wsparcia Kredytobiorców.


kliknij by zobaczyć więcej szczegółów...

Treść wzorcowych klauzul awaryjnych

Dokument pdf do pobrania


Komunikaty UKNF oraz NBP dotyczące gotówki:


Polski sektor bankowy działa bez zakłóceń - UKNF

Polski sektor bankowy działa bez zakłóceń i realizuje wszystkie swoje funkcje wobec klientów - poinformował Urząd Komisji Nadzoru Finansowego w mediach społecznościowych.


UKNF zapewnia, że nie ma w planach wprowadzać żadnych limitów na wypłaty gotówki. To reakcja na plotki, które pojawiły się ostatnio.


"W związku z napiętą sytuacją na Ukrainie można spodziewać się wzmożonych działań dezinformacyjnych na terenie Polski, związanych z dostępnością gotówki. Nie daj się nabrać i sam nie podawaj dalej fałszywych informacji" - napisał UKNF na Twitterze. (PAP Biznes)



Komunikat Specjalny Narodowego Banku Polskiego

Data publikacji strony: 25-02-2022

W związku ze zwiększonym zapotrzebowaniem na gotówkę, Narodowy Bank Polski informuje, że posiada wystarczające zapasy w pełni umożliwiające pokrycie zapotrzebowania klientów banków na pieniądz gotówkowy. Wszystkie zamówienia banków realizowane są bez limitów wartościowych, w pełnej strukturze nominałowej, na terenie całego kraju.


Narodowy Bank Polski pozostaje w ścisłej współpracy ze wszystkimi podmiotami obsługującymi rynek obrotu gotówkowego w Polsce. Z uwagi na zwiększoną skalę transakcji, w niektórych lokalizacjach, mogą występować opóźnienia w dostawie gotówki do bankomatów z centrów logistycznych banków komercyjnych i firm obsługujących gotówkę.


UWAGA !

KSIĄŻECZKI MIESZKANIOWE - zmiana przepisów.

OSZUSTWO "Zwrot 300 zł za szczepienie" - ostrzeżenie


Szanowni Państwo,

Ostrzegamy przed fałszywą stroną, na której oszuści oferują zwrot 300 zł za szczepienie. Jeżeli wprowadzone tam zostanie hasło do banku, trafi ono bezpośrednio do oszustów, którzy wykorzystają je do kradzieży środków.


Wygląd strony jest łudząco podobny do rządowych witryn. Użyto na niej polskiego godła i napisu "gov.pl", używanego przez państwowe instytucje. Na stronie możemy przeczytać: "Odbierz 300 zł za szczepienie od Prezydenta Andrzeja Dudy". Pieniądze mają pochodzić z nieistniejącego programu "Wsparcie", uruchomionego rzekomo 12 stycznia 2022 roku. Oszukańcza strona informuje, że otrzymają je "wszyscy Polacy, którzy przeszli pełen cykl szczepienia".


Niebezpieczna strona:
gov.pl-covid[.]pl




"Zmieniana zasad regulowania składek KRUS dla rolników od dnia 1 stycznia 2022 r."


więcej...



Szanowni Klienci,


jeśli skorzystaliście z pomocy w ramach Tarczy Finansowej PFR 2.0 z pewnością zaciekawi Was informacja dotycząca umorzenia subwencji. Poniżej zamieszczamy główny komunikat prasowy Polskiego Funduszu Rozwoju.
Zachęcamy do lektury ...



Przelewy zagraniczne - ważne zmiany


Zlecasz lub spodziewasz się przelewu z kraju trzeciego wysokiego ryzyka? Od 31.10.2021 r., przed każdą taką transakcją skontaktujemy się z Tobą z prośbą o dodatkowe informacje,
np. dotyczące źródła pochodzenia środków lub poprosimy Cię o przekazanie dokumentów do tej transakcji. Jeżeli nam nie przekażesz pełnych informacji, będziemy musieli odrzucić przelew. Wymaga tego od nas Ustawa o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu.


Kraje trzecie wysokiego ryzyka na dzień 26.11.2021 r.

1) Afganistan
2) Albania
3) Bahamy
4) Barbados
5) Botswana
6) Burkina Faso
7) Filipiny
8) Ghana
9) Haiti
10) Irak
11) Iran
12) Jamajka
13) Jemen
14) Jordania
15) Kajmany
16) Kambodża
17) Koreańska Republika Ludowo-Demokratyczna (KRLD)
18) Kuba
19) Mali
20) Malta
21) Maroko
22) Mauritius
23) Mjanma/Birma
24) Myanmar
25) Nikaragua
26) Pakistan
27) Panama
28) Senegal
29) Sudan Południowy
30) Syria
29) Trynidad i Tobago
30) Turcja
31) Uganda
32) Zimbabwe
33) Vanuatu



Uwaga na próby wyłudzenia poufnych danych przez telefon - podszywanie się pod pracowników Banku nadal groźne!

Ostrzegamy przed przestępcami podającymi się za pracowników banku. Osoby te przez telefon wyłudzają poufne dane dotyczące haseł, kodów PIN/SMS. Jak to robią? Informują rozmówcę, że dane te potrzebne są do zwiększenia bezpieczeństwa lub przeprowadzany jest test działania bankowości. Przestępcy mogą korzystać z techniki tzw. spoofingu numeru telefonu, w taki sposób, by w Waszym telefonie wyświetlił się numer infolinii Banku lub zaufanego pracownika Banku! Dla uwiarygodnienia swojej legendy mogą podawać się za pracowników IT lub bezpieczeństwa.


W rzeczywistości celem oszustów jest m.in. zdobycie danych do logowania/narzędzia autoryzacyjnego lub innych cennych danych, które nie powinny być upublicznione osobom postronnym!



Przypominamy, że pracownik Banku podczas rozmowy telefonicznej nigdy nie poprosi Cię o podanie haseł dostępu, kodów PIN/SMS lub innych danych pozwalających na dokonanie transakcji. Pracownik również w rozmowie telefonicznej nie poprosi o instalację jakiegokolwiek oprogramowania na Twoim komputerze lub telefonie.



W przypadku, gdy:
- odbierzesz podejrzany telefon od osoby podającej się za pracownika banku,
- masz jakiekolwiek wątpliwości, czy zasadne jest podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego lub innych danych,
- podczas korzystania z elektronicznych kanałów dostępu spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie,
skontaktuj się z bankiem!



Pamiętaj - nie podawaj nigdy przez telefon nadmiarowych informacji, nie zdradzaj szczegółów swoich transakcji. Jeżeli masz wątpliwości - skontaktuj się osobiście z placówką Banku lub zadzwoń do nas na znany Tobie numer telefonu (koniecznie wybierz numer ręcznie, najlepiej korzystając z innego urządzenia).






szczegóły...


więcej....



19 dni do wiosny i 112 do lata! Czas na powrót do formy po zimie? Nowe buty do biegania, rolki czy rower? Jeśli obawiasz się, że limity na karcie nie pozwolą Ci zaszaleć na zakupach, pamiętaj, że z #SGBMobile możesz je swobodnie zmieniać! Co więcej: płacisz mobilnie, kontrolujesz wydatki... i nie martwisz się, że nie zdążysz do wakacji.

Sprawdź co jeszcze oferuje nasza aplikacja -->www.sgb.pl/sgbmobile

#SGBMobile #tumamywszystko #BankiSpółdzielczeSGB #SGB


Stanowisko banków w związku z reaktywacją wytycznych EBA - jednolite zasady oferowania dalszych narzędzi pomocowych dla klientów sektora bankowego


11 stycznia 2021 r.



Utrzymująca się pandemia koronawirusa dotyka nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) reaktywował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania kolejnych narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego, także w Polsce.


Stanowisko banków polskich wypracowane w tej sprawie pod patronatem Związku Banków Polskich, tj. moratorium pozaustawowe, prezentujemy TUTAJ.


Obejmuje ono dalsze narzędzia pomocowe udzielane od 18 stycznia 2021 r. do 31 marca 2021 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy - także klienci Banku Spółdzielczego w Nowym Tomyślu, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek do 15 marca 2021, tak, aby bank mógł go rozpatrzyć do 31 marca 2021 roku.



Wygodne i bezpieczne płatności za zakupy smartfonem, smartwatchem lub smartbandem? Żaden problem! Mamy dla Ciebie pełen pakiet płatności mobilnych! Sprawdź naszą ofertę
i wybierz cyfrowy portfel, który najlepiej do Ciebie pasuje: www.sgb.pl/mobilne




Zakupy online? Bezpiecznie i łatwo zapłacisz za nie dzięki #SGBMobile. W naszej aplikacji masz możliwość potwierdzania transakcji kartą w internecie za pomocą 3D Secure czy korzystania z BLIKA. Płać tak jak Ci wygodniei ciesz się bankiem w zasięgu ręki: www.sgb.pl/sgbmobile


Profil Zaufany w Banku Spółdzielczym w Nowym Tomyślu


Dzięki usłudze SGB ID przy pomocy kilku kliknięć na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu i w dowolnym czasie, potwierdzisz swoją tożsamość w usługach komercyjnych i publicznych, zachowując bezpieczeństwo i kontrolę nad przekazywanymi informacjami. Z SGB ID możesz m.in. utworzyć Profil Zaufany. Zobacz, jakie to łatwe.



W Dzień Osób Starszych zrób coś dobrego dla seniorów ze swojej rodziny. Pokaż im jak z #SGBID mogą bezpiecznie i wygodnie potwierdzać swoją tożsamość online w usługach komercyjnych i publicznych. Niech zobaczą jakie to proste.

Więcej o SGB ID na stronie: www.sgb.pl/sgbid

Jednolite zasady oferowania narzędzi pomocowych przez banki
- moratorium pozaustawowe

Pandemia koronawirusa dotknęła nie tylko Polskę, ale większość krajów europejskich. Europejski Urząd ds. Nadzoru Bankowego (EBA) przygotował wytyczne dotyczące pomocy dla klientów przy spłacie kredytów - właśnie w świetle kryzysu związanego z Covid-19. Ich celem jest ujednolicenie zasad oferowania narzędzi pomocowych dla klientów całego sektora bankowego.



Te zasady zostały opracowane również dla polskiego sektora bankowego.


- Kto może skorzystać z instrumentów pomocowych?

- Na czym polegają działania pomocowe dla kredytobiorców?

Poniżej przedstawiamy zakres pomocy, z jakiej może skorzystać klient - także Banku Spółdzielczego w Nowym Tomyślu


Stanowisko, które wypracowały polskie banki pod patronatem Związku Banków Polskich nazwane zostało moratorium. Obejmuje ono instrumenty pomocowe udzielane od 13 marca do 30 września 2020 r. Z działań pomocowych będą mogli skorzystać wszyscy kredytobiorcy, którzy spełnią kryteria określone w stanowisku i złożą wniosek. Wniosek należy złożyć odpowiednio wcześniej, tak aby bank mógł go rozpatrzyć do 30 września 2020 r.


1. Komunikat Związku Banków Polskich


2. Komunikat w sprawie przedłużenia okresu obowiązywania jednolitych zasad oferowania narzędzi pomocowych przez banki - moratorium pozaustawowego


3. Moratorium pozaustawowe


4. Pytania i odpowiedzi (Q&A) - moratorium pozaustawowe





----- Informacja o terminach rozpatrywania niektórych reklamacji -----

więcej...


Szczegóły

Odłóżmy gotówkę, korzystajmy z płatności mobilnych!

W związku z zagrożeniem związanym z koronawirusem i możliwością przenoszenia wirusów na powierzchni banknotów i monet, zwracamy się do Państwa z prośbą o maksymalne ograniczenie użycia płatności gotówkowych. Nie ułatwiajmy życia wirusowi!


W naszym Banku Spółdzielczym mają Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej - bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze. Ich użycie jest bezpieczne dla wszystkich, ogranicza skalę rozprzestrzeniania się choroby.


Płaćmy kartami lub mobilnie w placówkach handlowych i usługowych, starając się używać funkcji zbliżeniowej.


Równocześnie apelujemy, by w miarę możliwości ograniczyć wizyty w placówkach bankowych do naprawdę niezbędnych. Do Państwa dyspozycji jest poczta elektroniczna lub telefony - jesteśmy zawsze do usług i chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.


W trosce o nasze wspólne zdrowie rekomendujemy także stosowanie wszelkich środków i zaleceń ochronnych przeciwko koronawirusowi.
Ich szczegółowy opis znajdą Państwo na stronie www.gov.pl/web/koronawirus/porady


Zamień gotówkę na płatności mobilne


Tak będzie bezpieczniej, prościej i wygodniej. Na czas aktywności koronawirusa - ogranicz korzystanie z gotówki. Płać mobilnie: telefonem, zegarkiem lub opaską. Używaj karty bankowej i bankowości elektronicznej.




Mamy tu wszystko - kampania reklamowa
Banków Spółdzielczych i SGB


"Mamy tu wszystko... Płatności mobilne też" to hasło kampanii reklamowej, która promuje usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych. 30- i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD do 17 listopada 2019 r.



Do realizacji spotu reklamowego, który opowiada o nowych systemach płatności mobilnych wdrożonych przez Banki Spółdzielcze, zaangażowano aktorów, kilkunastu statystów i ponad 30 osób ekipy technicznej. Film opowiada o dwóch braciach, z których jeden - mieszkaniec dużej aglomeracji - przekonany jest, że jego najbliżsi w rodzinnym miasteczku nie mają pojęcia o nowoczesnych, mobilnych formach płatności...

A tymczasem w lokalnym Banku Spółdzielczym.. Mają tam wszystko.. Płatności mobilne też



Informacja o przetwarzaniu danych osobowych - Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych - RODO (GDPR).

Komunikat o transakcjach hazardowych w Internecie


Bank Spółdzielczy w Nowym Tomyślu informuje, że zgodnie z art. 29a Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz. U. z 2016 r., poz.471) zakazane jest uczestniczenie w grach hazardowych urządzanych przez sieć Internet przez podmioty nieposiadające wymaganego ustawą zezwolenia. W związku z powyższym niedozwolone jest wykorzystywanie usług płatniczych oferowanych przez bank do dokonywania transakcji związanych z uczestnictwem w grach hazardowych niezgodnie z w/w Ustawą.









CENTRALA:
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2,
64-300 Nowy Tomyśl
bs-nowytomysl@banki.softnet.com.pl
telefon 61 44 21 753
fax 61 44 21 751


ODDZIAŁ LWÓWEK
Ul. Wittmanna 19,
64-310 Lwówek
telefon 61 44 14 081
fax 61 44 14 083


PUNKT KASOWY MIEDZICHOWO
Ul. Poznańska 35,
64-361 Miedzichowo
telefon i fax 61 44 21 785


PUNKT KASOWY BOLEWICE
Ul. Nowa 1,
64-305 Bolewice
telefon i fax 61 44 21 787


PUNKT KASOWY
na Osiedlu Stefana Batorego

w Nowym Tomyślu
Os. St. Batorego 52D,
64-300 Nowy Tomyśl
telefon i fax 61 44 22 329




Najnowsze Oferty