Nowa bankowość SGB24 / SGB24 Biznes
Od 3 marca 2025 r. skorzystasz z nowej wersji bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES.
Co to dla Ciebie oznacza?
Co czeka Cię w SGB24/SGB24 BIZNES?
W bankowości internetowej SGB24/SGB24 BIZNES przez całą dobę możesz bezpiecznie i wygodnie zarządzać swoimi pieniędzmi.
Każdą czynność w SGB24/SGB24 BIZNES, która wymaga autoryzacji, możesz potwierdzać jednorazowym kodem SMS wysłanym na numer telefonu wskazany przez Ciebie w banku, podpisem kwalifikowanym lub za pomocą aplikacji mobilnej Token SGB i PINu do Tokena SGB – szczegóły w Przewodniku dla użytkownika Mobilny Token SGB.
Do SGB24/SGB24 BIZNES zalogujesz się za pośrednictwem dotychczasowej strony banku – www.bsnowytomysl.pl, przez wybranie przycisku Logowanie do SGB24/SGB24 BIZNES, który znajdziesz w prawym górnym rogu.
Możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/
Twoje dane do pierwszego logowania zmienią się – przed dotychczasowy login należy wpisać przedrostek NT, np.:
stary login: 12345678 – nowy login: NT12345678
Po wprowadzeniu loginu poczekaj na wiadomość sms z nowym jednorazowym hasłem do logowania (NIE WPISUJ STAREGO HASŁA), kiedy zalogujesz się tym hasłem aplikacja poprosi Cię o wprowadzenie nowego, ustalonego przez Ciebie hasła, którym już będziesz logować się do bankowości internetowej,
po wprowadzeniu swojego nowego hasła otrzymasz sms z kodem, którym zaakceptujesz to hasło.
Więcej na temat SGB24/SGB24 BIZNES dowiesz się z Przewodników dla Klienta. Warto się z nimi zapoznać przed pierwszym logowaniem.
Do końca lutego 2025 r. możesz zalogować się do bankowości internetowej używając obecnych danych logowania, ale od momentu uruchomienia SGB24/SGB24 BIZNES będzie to już tylko archiwum bez aktualizacji.
Mamy nadzieję, że nowa bankowość internetowa znacznie ułatwi Ci codzienne bankowanie.
W powiązaniu z nową bankowością internetową działa aplikacja SBG Mobile, dzięki której możesz sprawniej zarządzać swoimi finansami na smartfonie. Jeżeli korzystasz już z SGB Mobile to, po przejściu na SGB24/SGB24 BIZNES dezaktywuj aplikację, następnie pobierz najnowszą wersję z Google Play (Android) lub AppStore (iOS) i aktywuj ponownie. Umożliwi to ponowne sparowanie aplikacji SGB Mobile z nowymi systemami i zapewni jej optymalne działanie.
Na wszystkie pytania chętnie odpowiedzą nasi doradcy, dostępni przez całą dobę pod bezpłatnym numerem
800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora), a także pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl.
Życzymy zadowolenia podczas korzystania z naszych usług.